Huidige storingen en onderhoud

In het onderstaande overzicht staat vermeld of er een storing is aan een van de diensten of als er onderhoudswerkzaamheden zijn aangekondigd.

Wil je een storing melden? Chat dan met een van onze medewerkers.

Chat met een medewerker

De storingen en/of meldingen

Regio: Alle regios
Diensten: Alle diensten
Netwerk leverancier: Heel Nederland
Gebeurtenis: Storing internet, TV en telefonie
Status: Opgelost
Aanvang: 22-01-2022
Opgelost: Ja
Start op 22-01-2022 15:00
We hebben meldingen gekregen dat er storingen zijn op de internet verbindingen. We hebben de storing in onderzoek.
Afmelding storing van 22-01-2022
De storing van vandaag is het zelfde als het probleem als gisten. We zijn bezig met zoeken naar een oplossing. Indien uw verbinding nog niet online is vragen we om uw router even te herstarten.
Regio: Alle regios
Diensten: Alle diensten
Netwerk leverancier: Heel Nederland
Gebeurtenis: Storing internet, TV en telefonie
Status: Opgelost
Aanvang: 21-01-2022
Opgelost: Ja
Start op 21-01-2022 9:30
We hebben meldingen gekregen dat er storingen zijn op de internet verbindingen. We hebben de storing in onderzoek.
Update op 21-01-2022 10:30
De eerste gebieden komen weer online.
Update op 21-01-2022 11:00
Alle diensten zijn weer online, ervaart u nog storingen vragen we eerst u modem te herstarten, is het probleem niet opgelost neem dan contact op met de helpdeks. We zullen later vandaag hier een uitgebreide verklaring plaatsen. Nogmaals excuus voor het ongemak
Update op 21-01-2022 11:40
We ervaren nog problemen in het Rekam netwerk vooral regio Reeuwijk en Bodegraven. We wachten op meer informatie.
Update op 21-01-2022 14:40
De problemen in het Rekam/Delta fiber netwerk zijn verholpen. Mocht u nog problemen ervaren herstart uw modem lost dit de problemen niet op neem contact op met onze support desk.
Afmelding storing van 21-01-2022
De storing die begon op vrijdag 21-01-2022 rond 9:30 is veroorzaakt door het onbereikbaar raken van alle (3) routers verantwoordelijk voor het afhandelen van het PPPoE verkeer. We zijn er nog niet achter wat de storing veroorzaakt heeft, we verwacht een broadcast storm of loop in een netwerk van een leverancier dit veroorzaakt heeft. We hebben contact opgenomen met de leverancier van onze PPPoE servers om dit probleem verder te onderzoeken. Normaal gesproken is de impact van een storing kleiner omdat we de PPPoE servers redundant hebben uitgevoerd.